Trött ikväll

Jag slumrade till några minuter innan Idol ikväll, inte likt mig. Antar att det beror på att jag inte vilat under dagen som jag gjort så duktigt den senaste veckan i alla fall. Nästan en hel timme kvar till kvällens Idol-resultat och jag vet inte om jag orkar vänta, ganska osjyst att dra på det så länge faktiskt.
Min käre sambo nästan beordrade mig att lägga mig efter Idol. Vet inte om det var för att han tycker jag behöver det eller för att han ville se Skånefruar (haha heter det så?), utan några dumma kommentarer. Han får visst inte nog av skit den där karln. Sen var det tydligen Kungarna av Tylösand också. Ni ser, det blir ju inte bättre.

Gick för övrigt fint på MVC idag. Alla mina känningar och nya ont och allt vad det är är fullt normalt. Suck. Jag hade bestämt att det var på gång nu lixom. Jag sa till BM att jag inte vill se henne förrän på efterkontroll nästa gång och hon håller tummarna för detsamma. Men helt ärligt det här kan lika gärna dröja en hel månad till. åååh nej nej nej, jag vill inte det, jag tillåter det inte, det går inte helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Jannika

Tack för stödet! många reagerade på inlägget:P blev chockad över vissa.. haha men glad över din kommentar;) tack:)

2010-09-29 @ 22:07:49
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0