Spindeljävlar!

Nu kommer de fram de äckliga små eller faktiskt ganska stora krypen. Och de tar sig in dessutom, nu blir det inspektion av lägenheten varje kväll. Jag missar inte en jävel, jag svär. Inget sånt lever lyx i mitt hem! Jag verkligen avskyr spindlar, lider definitivt av spindelfobi. De som känner mig vet hur illa det är.

Det kryper i hela min kropp just nu då jag höll på att hamna i en riktigt traumatisk situation för en stund sen. Vi kom rätt nyligen hem och när vi skulle parkera ser jag, som tur är långt innan vi parkerar, hur den största mest vidriga spindel jag sett på länge kryper eller krälar (?) ja helt enkelt äcklar sig på garageväggen där jag ska gå av! Jag gapar hysteriskt och flyger ur bilen, den var säkert en meter.. mellan ögonen! Åh jag hade dött om jag inte sett den i förväg och istället stött på den på närmre håll. Fy fan.

Vill helst inte visa min rädlsa för min son, men det är inte lätt. Nu är det han som säger till mig att de inte är farliga och att han räddar mig. Min älskade prins. :)

Någon annan som lider av spindelfobi, eller annan fobi?


Spindeldrömmar i natt, garanterat dålig sömn.

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, Viktor lider av spindelfobi. Jag visade honom en spindel och då skrek Viktor (med pipig stämma) Iiiiida ta bort spindel.. för att sedan när den var ute ur huset dra en lättnadesuck likt tant agda 80 år :) hihi hoppas ni har det bra Kramar!

2010-09-11 @ 22:58:28
Postat av: Emily

haha Ida, det hade jag ingen aning om! Borde man ha märkt ju.

2010-09-12 @ 10:55:56
URL: http://hemmahosemily.blogg.se/
Postat av: Nellie

Haha mamma bara påminner om garaget när grannen trodde du såg en råtta eller något, ;) jag är oxå skit rädd som du vet :P vi har gigantiska spindlar här hemma :( puss

2010-09-14 @ 21:36:24
Postat av: Emily

Ja just det, men den spindeln var ingenting i jämförelse med den här gigantiska besten. Alltså fy. Joackim flyttade den från väggen, men jag kan inte förstå hur han kunde låta den leva..!?!?

Usch de är så äckliga.

2010-09-14 @ 22:52:55
URL: http://hemmahosemily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0