Sömn, en bristvara

Ja sömn är inte överskattat direkt. Att sova ett par timmar utan att vakna är lyx. Att sova är mest eländigt just nu, det är i alla fall svar på varför varför jag inte lägger mig så fort jag blir trött. Jag har slutat analysera nätterna för längesen, typ hur många gånger och vad klockan är när jag tvunget måste upp på toa och hur mycket klockan är när jag fortfarande ligger vaken efter besöket. Jag kollar inte ens uret när Jacob kommer över till oss. Slarvigt då han bör sova större delen av natten i sin egen säng.
Jag sa för ett tag sen att det ska bli skönt att bli av med allt det onda så man får sova på nätterna, men kom ganska snart på att det kommer fortsätta i ungefär samma bana ett tag till, fast det inte gör ont nånstans. :)
Idag gick jag i alla fall och la mig en stund när killarna åkt till dagis och jobb, sov knappt två timmar med bara ett par bryt. Behövligt. Jag ska ju vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0