Rensa och ordna

Jag kan inte förstå hur mycket man kan samla på sig egentligen, tycker man jämt har massa småtjafs i lådor och skåp som bara ligger där till ingen nytta. Varför behåller man det? Se här t.ex. en korg full med.. lite av varje?
I botten ligger hundratals pennor, behöver jag verkligen hundra stycken? Där ligger en liten, liten fläkt som säkert inte ens funkar och en handdukskrok, en krok? Rosa dessutom, det var bara den blåa jag ville åt.
Hallå vad är det frågan om, jag är ju ordningsam!



Jag är dessutom duktig på att spara papper som jag tror är viktiga, men vad är viktigt att behålla egentligen? Allt har hur som helst lagts på hög i en låda den senaste tiden och jag behöver definitivt få ordning på allt igen.
Ja, nu är det dags att göra ett ryck bland grejorna och papprena. Antar att det inte har vart första prio efter inflyttningen, hmm.. vi flyttade in i påskas.. nåväl allt annat har väl vart roligare.. Eller så har jag helt enkelt inte orkat. Typ..

Let's do it Em. Rensa, kasta, slänga, kasta, ordna, fixa, ordna!

Kommentarer
Postat av: malin

Ja när det gäller barnen så vill man ju verkligen ha bästa tänkbara sjukvården.

Sno på du,jag har själv snott den=)

Fin blogg Btw

2010-09-13 @ 12:53:02
URL: http://ohhdooh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sjukt roligt med bilbanan, Viktor kom hem härromdagen och berättade att Jocke hade köpt bilbanan, han var sjuuukt avis hehe =) Men Emily har du glasögon? Hur länge har du haft det? Kramar!

2010-09-15 @ 00:08:41
Postat av: Emily

haha vad barnsliga dem är! Minns när Viktor hade köpt en rätt stor radiostyrd bil och pojkarna sprang runt på gatan och lekte. Det finns ett barn i oss alla. :) Det är bara läsglasögon, de förstorar lite. Behöver de ibland när jag sitter mycket vid datorn eller läser. Mycket behövligt när jag pluggade.

Kram

2010-09-15 @ 08:50:48
URL: http://hemmahosemily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0