Spänning på stan


Egentligen är orkeslösheten total men det trotsar vi idag. Jacob och jag ska ta en sväng på stan i eftermiddag. Lite läskigt med lite eftertanke, det skulle ju inte förvåna om vattnet går i nån butik just idag. Men men det är ingen idé att skjuta på någonting nu, lill-killen behöver lite nya kläder och jag behöver ta en runda på apoteket.
Det kan ju bli spännande också, jag har ju faktiskt ingen aning om hur jag skulle bete mig i en situation där vattnet går och jag står i en butik med famnen full av kläder och dragandes på en barnvagn. Förstås med telefon i högsta hugg.



Snällast vore ju om bara värkarna satte igång förresten, om det nu ska bli något..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0