Oförskämt snygg

Oförskämt snygg och höggravid! Inte illa va?

Igår blev det lite kräftskiva för vår del. Mycket trevligt trots att det inte blev någon längre kväll eftersom både jag och Jacob var med hehe. Men det var så otroligt härligt att bara för en stund träffa dessa underbara människor. Jacob var helt slut efter att han bestämt skulle jaga och jagas av alla kring bordet.
Och jag fick en massa fina komplimanger, bland dem; "Du ser så fräsch och pigg ut" och "det är oförskämt att vara så snygg när man är höggravid" (den gillar jag). Det vara bara att tacka och ta emot och passa på att glänsa en stund för att sedan fortsätta känna sig som en pustande flodhäst och lika smidig som ett kylskåp ungefär.
Hur jag nu kan se så pigg och fräsch ut kan jag inte alls förstå med tanke på att jag inte får sova om nätterna, troligen har min dagsvila gjort nytta. :)


Kommentarer
Postat av: Mamma Yvonne

Du är ju skitsnygg gumman >3

2010-09-27 @ 11:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0