Ny kropp igen..

Nu kommer jag snart få en ny kropp igen, som dessutom kommer att fortsätta förändras den närmaste tiden..
Min kära vän Ida tycker inte att jag behöver Reeboks easytone skor som (kanske) kan ha lite, lite extra effekt på rumpa och lår när jag snart ska ut och röra mig normalt igen. Men tro mig, jag kommer att behöva dessa. Den enda rörelse jag kunnat tillämpa de senaste månaderna är en slags ank-vankning på väldigt korta rundor, alltså inte mer än behövligt.
Senare blir det ett par stavar också. Men först vagn, skor och ett jävla tempo!
Var tvungen att bemästra en trappa häromdagen. Det var det värsta på länge. Visserligen dels för att jag har ont av att gå i trappor men jag var helt slut! Jag har inte heller gått i någon trappa på evigheter men en trappa liksom? Okej jag är höggravid men jag tvivlar fan på min kondition även efter detta.
Sammanfattningsvis vill jag nog komma fram till är att jag knappt kunnat röra mig på flera månader, har troligen noll kondis och ett jävla anamma att komma i någorlunda form igen. :)

Synd är det ju att man är lite halvt handikappad. Sist när jag ville få igång värkarna sprang jag upp och ner i trappor, dammsugade sjutton gånger om dagen liksom det ena och det andra. Hur det egentligen är med det där vet jag inte men då inbillade jag mig i alla fall att det fungerade. Den här gången får jag förlita mig på att vila är det som gäller! :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Hihi som du ett jävlar anamma kommer att få dig i form på nolltid, det är nog det enda som gäller. :) Men skorna känns väldigt lockande, ska nog beställa ett par imorgon fakitskt hihi =) Har 30% på ett köp på stadium sugen på att göra en sambeställning? :)

Jag sitter juh och surfar en massa inredning hela tiden hehe och så ramlade jag över detta, minns att du pratade om fondtapet, kanske inget för er men jag gillart hihi kramar på er!http://www.styleroom.se/album/11326

2010-09-21 @ 23:58:33
Postat av: Emily

Låt oss hoppas det. :)

En sambeställning hade ju vart fint men om jag fattat det rätt ska de även finnas olika skor? Så jag måste nog pröva mig fram till rätt sort. Osäker på storlek oxå.. :s

Åh den tapeten var ju fin! Hade verkligen passat Jacob, men jag tror faktiskt han får behålla sin tapet sedan sätter vi några väggdekorationer bara eller så. Till bebben har jag annars fastnat för en med stjärnor såhär långt men är inte riktigt säker, ska till colorama och kolla ordentligt sen när det börjar bli dags att fixa med det. Svårt att hitta barntapeter på nätet faktiskt.

Kram!

2010-09-22 @ 12:01:47
URL: http://hemmahosemily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0