Nu ger jag mig

Fåfänga.

Jag är höggravid, det ÄR fan helt okej att klä sig bekvämt nu. Inte minst när man är hemma och bara tar det lugnt. Jag måste inte heller ta på mig jeans eller nått annat snyggare bara för att hämta min son på dagis, det är säkert bara 300 meter dit och det första jag gör när jag kommer hem är ändå att byta byxor igen för det klämmer så illa. Jag har två par mjukis-gravid-byxor som jag varvar med här hemma, finns absolut inget annat som sitter så skönt just nu. Vanliga kläder är uteslutet för evigheter sen, gravid-leggings går an en kort stund men tillslut kan jag inte andas alls och andra gravidbyxor klämmer åt nedre delen av magen och stackars liten där inne sparkar som en tok.


Nu ska vi snart till affären så jag måste byta om och göra mig i ordning. (<- lixom?)

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Mammabea.se

SV: Jo de trodde att moderkakan lossnade. Det är inte 100 % men det tydde på de.

2010-09-14 @ 19:36:17
URL: http://mammabea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0