Lyckad shopping

Det gick faktiskt som på räls idag, vi hittade vad vi var ute efter och det gick undan faktiskt. Kanske berodde det på att jag inte skulle ha något? Fast Joackim verkade vilja köpa mig en ny jacka (?) Han är en riktig gulljävel min man. :)

Här är några av våra inköp

Joackims favoritchinos fanns nu i svart! Dessa byxor är verkligen grymt snygga. Och skjortor från Peak sitter som smäck på min karl. ;)



Till Jacob skulle vi ha en höstjacka, istället har vi nu rustat för vintern, med en 3 i 1 jacka som alltså funkar även i höst. Fantastiskt bra ju. Och så slipper vi tänka på det sen. Han fick nya höstskor också, samt inneskor till dagis. Och så var det ju nya regnkläder. Jag älskar grönt och stjärnor, det här kunde inte bli mycket bättre!
Ja, jag vet att det är Jacob som ska ha dem på sig, men han tyckte också de var snygga. "Perfekt" sa han när vi provade. Jacob är alltid med och väljer sina kläder. :)



Sedan blev det lite annat smått och gott. Själv köpte jag mig en ny mascara.

(Förresten det är svårt att fota på det här viset utan att magen ska ta plats på bilden)

Kommentarer
Postat av: Mammabea.se

Jättefina regnkläder :)

2010-09-19 @ 09:32:29
URL: http://mammabea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0