Inte bra

Nej, jag blev inte mycket bättre efter vila.. Joackim fick komma hem och ta hand om Jacob. Väl på MVC hade det onda lugnat sig och magen kändes inte så hård men illamåendet sitter i än. Livmodern var mjuk när barnmorskan kände, allt var som det ska och värdena var bra. Barnmorskan rådde mig att ringa förlossningen om det kommer tillbaka ikväll eller i natt. Förvärkarna känns normala igen, så jag oroar mig inte värst. Dessutom har jag har haft fruktansvärd halsbränna de senaste dagarna och skulle tro att det kan vara en orsak bakom allt detta.


När vi var färdiga på MVC sa barnmorskan att vi får väl se om vi ses om två veckor.
Det lät ju. :) Jag tycker om min barnmorska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0