Dösöndag

Känns nästan som när man gick i skolan. Hatade söndagar, dumt att gnälla över att det var dags för skola nästa dag istället för att njuta av en ledig dag. Ja, klok var man inte.
Dessutom var söndagarna nästan jämt gråa då. Som idag, och vi har haft en riktig slödag såhär långt. Jag klättrar nästan på väggarna när inget direkt görs.
Nu har grabbarna tagit en sväng till stranden, för att fiska krabba? haha..ha Vi får väl se hur det går, Joackim trodde det skulle räcka med en klädnypa, alltså utan bete. Nåja ett litet äventyr åtminstone, och framförallt lite frisk luft. Det är ingen ide att jag följer med då jag bara begränsar alla möjligheter till det mesta just nu. Jag får ta en sväng på balkongen lite då och då istället.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0