Gosig höst

Bebis gosiga och supersöta overall..



Och en snuttefilt som är det enda jag har skaffat som går i blått, eller snarare turkos. Har också ett matchande, dock neutralt, bäddset. (comin up när sängen är bäddad) :) Älskar det.





Idag ska vi iväg och shoppa lite till grabbarna också, jag väntar till senare när jag får plats i normala kläder igen. Hösten är definitivt här, vädret är skit och lite mer höstvänliga kläder är behövligt, inte minst till lilleman. Typ regnkläder. Det verkligen öser ner här och blåser halv storm.
Så jag pustar och laddar för shopping, puh. Ikväll står inte jag för matlagningen!

Kommentarer
Postat av: Ida

Så söt overall!

2010-09-20 @ 17:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0