Barntapeter

Ska sätta upp ny fondvägg i bebisens blivande rum, just nu sitter en svart tapet med stora svarta blommor (ja man ser blommorna). Jättesnygg men passar inte riktigt. Jag har letat som en tok på nätet efter en tapet jag har målat upp i huvudet, hittar den inte. Dock har jag hittat en annan som faller mig i smaken.



Den här heter Nova, tillverkare är Sandberg

Och jag tycker den är underbar!
Får se om jag hittar annat nu när jag äntligen lyckats övertala Joackim att följa med till colorama, annars blir det lätt den här.

Kommentarer
Postat av: CLASSY - TÄVLINGAR PÅGÅR!!!

Okej, ja men då så :) Jag har gått upp fyra kilo sist jag kollade, så är inte så där jätte farligt.

Kul att ni vet i alla fall :) Ja det ska bli jätte roligt med ul i 3D och självklart kommer jag lägga upp en massa bilder :D

2010-08-18 @ 15:24:14
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0