Snopet

Jag trodde jag var mycket tjockare om magen den här gången. Men enligt mina sf-mått var jag större min första graviditet. Kan inte för världen förstå hur det går ihop? Jag tycker magen ser mycket större ut, för att inte tala om hur jag känner. Naveln tittar ju ut mer dessutom. Märklit.
Antagligen har väl bebis mindre plats nu (eller så är han större =shit.) och därför känner jag mig sprickfärdig, ibland kan man tro att han tänker ta sig ut den vägen. Han är ju igång jämt. Fick en rejäl spark i revbenen när barnmorskan skulle känna hur liten låg. Snällt. Mörbultad mamma.

Nu blir det tätare MVC-besök fram till förlossningen. Det är nära nu =)



Den här bilden är bra häftig. Ungefär så här känner jag det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0