Ska vi bli sjuka nu

Åhåå nej, det orkar jag inte!
Jacob ligger redan med feber och förkylning, stackarn. Men det märks att han har upptäckt att det är lite synd om en när man är sjuk och att man blir lite extra ompysslad. Lite lyxigt sådär och mysigt.. Tycker jag med förstås då han gärna vill gosa och kramas hela tiden. En gullig upptäckt han gjort. Själv har jag börjat känna halsont ikväll. Tusan om jag också drar på mig en förkylning nu, jag hinner väl bli tvåbarnsmamma innan jag blir av med den!

Höst på ingång, eller? Regnar gör det också.

Kommentarer
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Okej ja men då så, kommer jag amma utav bara den! ;) haha

Allt bra med dig?

2010-08-23 @ 23:52:59
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0