Så vad händer..?

Eller ja.. vad händer hos mig egentligen.. Jo, magen växer, typ synligt mycket för varje dag (det känns också). Faktum är att bristen på glamour är total när jag försöker leva med foglossning, ischias, sammandragningar och en för övrigt vild bebis i magen som älskar mina revben. Ibland har jag mindre ont, ibland mer eller oftast mer. Ibland kan jag gå och stå stundvis, ibland inte alls. För det mesta sover jag inte på nätterna och vilar istället stora delar av dagen, åtminstone när treåringen är på dagis. Sedan försöker jag vara världens bästa mamma och hitta på olika saker jag möjligen kan klara av just den eftermiddagen.

Det blir nog inte bara tal om graviditet till en början hät, utan även en släng klagomål. Med glimten i ögat, det går ju trots allt över sen. Men det blir kul..
Jag lever ett underbart liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0