Ny soffa?

Var på MIO och kika lite igår. "Emily vi ska bara titta nu" fick jag höra i innan vi kliv in. Javisst, jag ville mest se deras soffor, mattor och överkast som jag inom snar framtid planerar att byta ut.
Det slutade med att vi fastnade för en soffa som vi troligen oxå kommer köpa. (Jag svär att jag inte var ledande i det här beslutet) Hur som helst leder ju detta till att vi även behöver ett nytt soffbord och gärna matta med. ;) Great.


Nu går vi från vit soffa till svart, känns lite mer praktiskt när man har två barn kanske? Har tvättat sofftyg typ jämt de senaste tre åren.

Det är dock en beställningstid på 6-8 veckor.. = Lite knepigt.
Vi väntar ju också bebis om 6 veckor. Kan bli lite mycket med förlossning/hemkomst och samtidigt nya möbler som ska in och gamla som ska ut och helst bort (de ska färdas långt) kvickt.
Men allt löser sig. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0