Nu sätter jag igång..

..igen.
Senast jag bloggade var lite drygt tre år sedan.. Jag var gravid, sen höggravid och så kom miraklet och all tid för bloggande var slut. Nu börjar jag ungefär där jag slutade sist; gravid med 8 veckor kvar till underverk nummer två kommer till oss.
Som om jag skulle ha mer tid med två barn?
Jorå! Här kommer jag att dela med mig av bitar som händer hemma hos mig (säkert också lite utanför). Lär märkas vad det innefattar, troligen mycket familjeliv och barn.. Och graviditet till en början.

 

..att följa för familj och vänner som inte alltid befinner sig i vår närhet..


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas du får en fin onsdag! =)

2010-08-11 @ 15:05:49
URL: http://ceciliav.com
Postat av: Anna - Ensamstående mamma, hundägare & stolt vegetarian.

Häftigt!

Det är så lätt att tiden för bloggandet försvinner i och med att barnet kommer, det handlar bara om att ta sig lite tid ibland :)

Hoppas att du blir kvar nu då!

2010-08-11 @ 15:11:46
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0