Grannens unge låter som min

Min son har en jädra pipa och har sedan BB alltid skrikit och låtit högre än alla andra barn. Alltså lätt att urskilja. Men när grannens unge är ute och gråter flyger jag upp och tror att det är min.
Ja inte när han är hemma förstås, men som nu när han är ute med sin pappa - kanske på väg hem - har han slagit sig? (åh nej han blöder!) Eller när han är på dagis, dagis ligger nära och jag kan säkert lätt höra honom om han skulle vilja.

Det skär i hjärtat när ens barn gör sig illa. Mitt slutar slå varje gång jag hör min sons egendomliga stämma nära han slår sig. Jobbigt när någon för ovanlighetens skull låter något så när likt, men jag börjar lära mig nu.


Kommentarer
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Yes nu längtar jag ännu mer! Ja visst fick vi, va verkligen jätte kul :)

Yes och billigare ;) haha

Okej, skönt! Har typ bara hört att det gör jätte ont osv osv. Men det är nog som du säger, så länge lillen vet hur han ska göra så är det nog lugnt :)

2010-08-22 @ 17:37:02
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: FAAKIE

allt bra? :))

2010-08-22 @ 19:03:05
URL: http://faakies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0