Allt tar sin tid

Jag upptäcker hela tiden hur jag går här hemma och grejar till hälften och startar små projekt utan att bli klar. I morse fick jag för mig att byta plats på mitt ljuslager. Ljusen kom inte längre än till matsalsbordet. Samma med tvätten, färdigvikt men inte inplockad i garderoberna.
Inte likt mig, undrar om det är orken som sviktar och sedan glömskan som slår in.
Ska försöka få upp nyckelskåpet idag också, borrmarkeringarna är klara för flera veckor sedan. :)

Allt tar sin tid säger dem.

Kommentarer
Postat av: CLASSY - TÄVLING PÅGÅR!!!

Jo då, det tror nog jag med :)

Okej, hur mycket gick du upp under din första grav och hur mkt har du gått upp nu? :)

Aj då, förstår hur du känner! Är sjukskriven för samma, inte roligt alls... Sen mådde jag illa under dom tre första månaderna också, riktigt hemskt! Som om inte de va nog så har jag även lågt järnvärde som vägrar gå uppåt :/

Okej, ni ska inte göra nå mer ul då? Nej liten låg med navelsträngen emellan å knep även med benen så vi kunde inte se vad det va. Men ska göra ett ul på lördag nu i 3D så då hoppas vi kunna se vad det är :)

2010-08-16 @ 14:45:03
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0