9:30 på stan

Och där är jag och pensionärerna.
Traskar till bussen i min långsamma och lagom smärtsamma takt, stödbältet är på och jag har alldeles för mycket kläder på mig. Möter bara äldre människor och blir omkörd av en tant med rullator. Yay. Tanken på att jag kommer från sjukgymnastiken och vattengympa får mig inte att känna mig bättre direkt.. Promenaden till bussen är ungefär så lång som jag orkar, sitter på en bänk och väntar på bussen i 25 minuter istället för att göra nåt annat under tiden. Eller var det kanske bara bra att jag inte gick till torget och köpte med mig en pelargon och någon närproducerad grönsak kanske.

Nej jag har inte åldersnoja, jag är bara 25. Det är bara lite keligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0